Передзвоніть мені
Ми працюємо:
Понеділок-П'ятниця : 11.00 - 19.00 Субота: 11.00 - 17.00 Неділя: Вихідний

Повернення

Якщо Ви виявили, що замовлені товари Вам не підходять, ви можете повернути новий товар відповідно до закону «Про захист прав споживачів» протягом 14 днів від дати покупки (від дня отримання). Так само, можливий обмін на інший розмір або іншу модель. У випадку, якщо Ви не можете підібрати товари на заміну, гроші можна залишити на рахунку магазину і скористатися цією сумою для оплати наступного замовлення. Не допускається нанесення на упаковку написів, адрес та іншого. Пересилаючи товар поштою, використовуйте додаткову упаковку. Товари в коробках з нанесеними адресами, або обклеєних скотчем без додаткової упаковки не приймаються! У разі повернення товару, пропонованого в складі комплекту, необхідно повернути всі складові комплекту.

У разі обміну або повернення, клієнт оплачує доставку товарів. Доставка кур'єром не оплачується при будь-яких обставин. Якщо причиною повернення послужила помилка працівників магазину ми оплачуємо зворотну пересилку товару. Під помилкою магазину мається на увазі: вислана не та модель, не той розмір або не той колір моделі, що вказаний в замовленні. При цьому, не враховуються невідповідності відтінку того ж кольору, у зв'язку з тим, що на різних моніторах одне і те ж зображення може виглядати по різному.

Адміністрація магазину не несе відповідальність за відповідність розмірів товару прийнятим стандартам. З метою уникнення можливих помилок при виборі розміру, ми складаємо рекомендації щодо вибору розмірів. Ці рекомендації можна знайти в доданому до продукції описі. Крім того, рекомендуємо Вам звернути увагу на відгуки, які інші клієнти залишають на сторінках з товарами.

Порядок оформлення повернення якісного товару.

1. Відправте товар за адресою -  м.Львів, Нова пошта Відділення №57 (до 30 кг): вул. Стрийська, 79, отримувач – Васильків Петро +38 067 340 71 98.

. При заповненні бланку на відправлення, обов'язково потрібно вказувати повну вартість товару у графі «оголошена вартість» , оскільки, у випадку втрати вантажу, саме цю суму компенсує перевізник. Номер товарно-транспортної накладної, який ви отримаєте на пошті, повідомте нам за телефоном +38 067 458 93 78 (можна СМС).

2. Повернення грошей або обмін товару здійснюється лише після того, як товар повернутий в магазин. Повернення товарів здійснюється звичайним відправленням, а не післяплатою. Товари, які клієнти відсилають оцінені післяплатою, з пошти забиратися не будуть, оскільки оплата повернутого товару проводиться лише після перегляду товару.

3. Як тільки повернення буде отримане Вам передзвонять для узгодження деталей обміну. Якщо Ви бажаєте повернути кошти, оплата здійснюється в строк до 7 днів від дати отримання повернення в поштовому відділенні. Повернення коштів здійснюється поштовим або банківським переказом за Вашим вибором, виходячи з вартості товару на момент його покупки.